6 Ağustos 2013 Salı

Twitterda takip etmeyenleri silme

Twitter kullanımı baya baya arttı. İnsanlar artık geri takip etmeyenleri silme ve daha bunun gibi bir çok hile hurdaya girmiş durumda. Haksızda değiller aslında :) Açık konuşmam gerekirse twitterın ilk çıktığı zamanlar kimse kullanmaz fazla popüler olmaz gibi düşüncelerim vardı ama bende ufaktan twitter alemine giriş yaptım aslında pek  beğenmiyorum ama yeniliklerden geri kalmamak amacıyla arada göz gezdiriyorum.

twitter
Sizlere bu yazıda anlatacaklarım bir çoğumuzun başına gelmiştir sen gidip adamı takip edersin ve doğal olarak onunda seni takip etmesini beklersin ama o seni takip etmez ya da takipçi sayısını arttırmak için gördüğü herkesi eklersin yarısı geri takip yapar yarısı yapmaz ve kendi profiline girdiğinde bir bakmışsın takip edilen 4000 takipçi 2000 bu da pek hoş bir görüntü oluşturmaz ama gidip tek tek takip etmeyenleri bulamazsın. bulamazsın diyorum ama artık bulabileceksiniz :) yapmanız gereken verdiğim siteye girip üye olmak ve sizi takip etmeyenleri analiz edip takip listenizden kaldırmak. vereceğim site ile hiç bir alakam yoktur reklam amaçlı vb. kullandım memnun kaldım ve size de önermek istediğim. justunfollow.com bu adresten kolayca halledebilirsiniz. Eğer ben bunu beğenmedim derseniz ben bunun için bir adet alternatif site de öneriyorum. followerfilter.com bu da güzel bir site ikisinden de yararlanabilirsiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim bol retweetli günler diliyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder